Nagrody i Medale Prezydenta

Prezydent Miasta Chorzów przyznaje Nagrody Prezydenta Miasta Chorzów za szczególne osiągnięcia w realizacji polityki społecznej Chorzowa oraz Medale za osiągnięcia w dziedzinie społecznej. Serdecznie zachęcamy do zgłaszania kandydatów do ww. Nagrody i Medalu spośród osób, instytucji i podmiotów, które w sposób szczególny zaznaczają swoją obecność w obszarze polityki społecznej Naszego Miasta.

Przyznane Nagrody i Medale wręczane będą w dniu 20 listopada br. w ramach uroczystych obchodów Dnia Służb Społecznych w Chorzowie.

Wnioski z kandydaturami należy składać na obowiązujących formularzach, które można pobrać pod następującymi linkami:

Wnioski o Nagrodę Prezydenta Miasta oraz Medale można składać:

  • osobiście w Urzędzie Miasta Chorzów w kancelarii ogólnej (pokój nr 2),
  • lub nadsyłać pocztą na adres:
    Urząd Miasta Chorzów,
    Wydział Polityki Społecznej,
    ul. Rynek 1, 41-500 Chorzów

Termin składania wniosków ustalony przez Dyrektora Wydziału Polityki Społecznej upływa z dniem 9 października 2025 r.

Szczegółowe informacje można uzyskać w Wydziale Polityki Społecznej Urzędu Miasta Chorzów pod numerem telefonu: (32) 416-50-00 wew.; 9225, 262.